vineri, 19 februarie 2010

azi

Nu am mai scris de mult timp...dar cred ca pot folosi scuza cliseu " nu am timp". Sincera sa fiu, nu imi place aceasta expresie, pentru ca eu consider ca daca iti doresti sa faci ceva, nu conteaza barierele de timp si spatiu care exista, pur si simplu actionezi spre a obtine ce doresti.
Adevarul e ca sunt cam presata de timp, dar totusi am timp sa visez la o vacanta de vis. Destinatia? Poate Rio de Janeiro...








Oricum, undeva unde sa fie soare, caldura, multa lume, galagie, viata, distractie, culoare si veselie. De asta am nevoie, pentru ca sincera sa fiu, m-am cam saturat de costumul gri sau negru care il port zilnic la serviciu, m-am saturat de reguli, norme si strictete.

Ma gandesc totusi la o alta varianta, orasul Jodhpur din India, unde cladirile sunt pictate in albastru

Sau poate as alege destinatia Turcia, unde as putea sa cumpar bijuterii de aur si sa vad orasul Istanbul, poarta spre Asia. Cam asa arata un stand cu bijuterii, care sunt ieftine acolo:

Cam pe acolo imi doresc sa ajung...A girl can dream, right?





Un comentariu:

Madalina Dascalu spunea...

cand ai prea multe lucruri care iti plac, nu poti sa le faci chiar pe toate :)

vacanta.. da... si eu vreau..
Istanbul ma bate si pe mine gandu, mi se pare o destinatie interesanta si preturile la cazare sunt mult mai ieftine ca in alte mari orase :)