joi, 12 februarie 2009

Unforgivable...

Pierduta in simturi...Asa ma aflu acum, in cautarea unei paturi calde si protectoare pe care doresti sa o infasori in jurul trupului tau intr-o zi racoroasa. Am regasit aceasta placere de a simti in frumusetea unui parfum, Secret Obsession by CK. Acesta imi evoca amintiri dintr-o perioada fericita a vietii mele. Gasesc in amestecul de nucsoara, santal, flori de portocal si ambra arsa o stare de confort,dar si o vraja spusa in soapta pentru a invoca memoria unei seri de februarie.



Aromele orientale ofera aerul misterios al unei nopti undeva intre dragoste si nebunie. O esenta senzuala si speciala, care ne poate incalzi, ne poate oferi incredere, ne poate imbunatati starea de spirit, ne poate intoarce in timp sau ne poate duce in locuri unde am fost sau unde nu am fost vreodata. Parfumurile reprezinta pentru mine o "masina a timpului", un medic pentru sufletele ranite sau o particica din magie.











Niciun comentariu: